Etiketter

tirsdag 6. desember 2011

Dagens putlerier

Først idag har vi vært på barselstreff med kjempekoselige mødre og nydeligge barn. Vi forsøkte å ta bilder av de søte små på rekke i bare bleia :) det var lettere sagt enn gjort!
Vel hjemme igjen ble det litt putlerier....

Et lite juleverksted.  Mr. og Mrs. Frost blir til :)

Mulig disse skal få flytte inn i skogen der hvor adventsstaken står...

Har forsøkt å pynte litt på trappa, men får de ikke helt til. Tror det vil hjelpe mye med vinduer på overbygget og at rekkverket vil ta seg godt ut med litt hvitmaling på :)
Litt rustne lykter også...Jaja

Tenkte jeg skulle ha en lyslenke på disse, men strømuttaket var opptatt med å betjene lysene rundt ytterdøren :)

Dette hjertet skulle også henge ute på veggen, men siden stikk kontakten som sagt var opptatt, så har hjertet fått midlertidig oppholdstillatelse i stua :)
Lysene ser veldig orange ut, men er egentlig hvite..

Årets julekort oppheng... Ser en nøye etter, så ser en årets julekort fra familien torgersen også :)

Syns jeg fikk gjort en geni strek her, hvor jeg samtidig fikk dekket et område hvor det ikke er murpuss....
Denne veggen skal min kjære svoger belegge med hvit teglstein. (håperhåper at det vil skje før jul)

Nederst i hamptauen henger en julekule, slik at tauet skal henge rett. En veldig populær leke for minsten :)

Disse stod på trappa mi når jeg kom hjem idag :) Snille gode mannen min som har sendt blomster til meg fra nordsjøen :)
Sjekk ut fargene :) Lurer på om det er et hint til at julen er litt fargeløs i hjemmet vårt :)

Og slik tilbringes kvelden her hjemme. Med et glass rødvin fra bryllupet, helt nytt
bonytt som dumpet ned i postkassa idag, pledd og talgelys.

Ønsker alle en fin fin kveld :)

1 kommentar:

  1. Blomster på døra er alltid kjempestas, tippe du kose deg stort med vinglasset (p.s hvis du fremdeles har rødvin fra bryllupet 3 år etterpå- da drikker du for lite ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)