Etiketter

fredag 9. september 2011

Se regndråper faller fra skyene....

Tippe tapp tapp tapp, tippe tapp tapp tapp.....

eller kansje vi burde synge :
La regnet øse ned....la det renne i strie strømmer....
(Passer nok litt bedre)

De siste dagene har det regnet og regnet i omganger, og det ser ikke ut til at det skal bli noe bedre.

Slik værvarselet ser ut burde vi kansje hatt båt snart??

Jeg har ikke båt, men jeg har et ROR!!!
Jeg kommer nok ikke så langt med kun et ror, men det gjør ingenting. Siden det skal regne å regne, så har jeg planer om å holde meg innendørs denne helgen :)
Jada, jeg vet det finnes regntøy!!!

Under en skattejakt på svigerfars lager dukket dette roret opp.


Mannen fant ror skatten i sjøkanten når han var liten, og i mange år var det veggpynt i barndomshjemmet hans.
Nå har det ligget flere år på lager, helt inntil nå :) Frem fra glemselsen :)

Her en dag fikk roret komme inn i hjemmet vårt, og fant plassen sin her på bordet :)



Vanligvis pleier jeg å få noen innspill angående bordpynten min fra Mannen som stort sett synes den tar for stor plass....
Denne gangen har jeg ikke hørt et pip :)
Lurer på hvorfor ????

Uansett, jeg ELSKER den nye bordpynten min, som også fungerer som gryte underlag...
Det er verdens beste pakke løsning :) Fantastisk!!!
(Hihi, små små gleder)

Jeg velger å se på den kommende helgen med disse ordene :




Mens jeg holder meg innendørs og nyter roen og roret mitt, så ønsker jeg alle dere
vakker og våt helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)